.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نویسنده برجسته کودک و نوجوان:
مسئولان فرهنگی به سلیقه کودکان احترام بگذارند

 شمال نیوز: نویسنده برجسته کودک و نوجوان با اشاره به وجود خلاهای عاطفی در رفتار کودکان، گفت: مسئولان فرهنگی و رسانه های کودک و نوجوان به سلیقه کودکان و نوجوانان احترام بگذارند.

محسن هجری در گفت و گو با كميته اطلاع رساني جشنواره ملي مطبوعات،خبرگزاري ها و رسانه هاي مجازي كودك ونوجوان  اظهار کرد: با برپایی جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان رویکرد مثبتی اتفاق می افتد و از آنجایی که استعدادهای ناشناخته ای در شهرستان ها وجود دارد، برپایی این جشنواره ها می تواند در شناسایی استعدادها و هدایت آن ها به مسیر کار حرفه ای موثر باشد.

وی با بیا ن اینکه به ظرافت های انجام کار برای کودک و نوجوان باید دقت کرد، افزود: باید بزرگترها بپذیرند که کودک و نوجوان امروزی جهان خود را دارد و نباید بزرگسالان با تحمیل نصیحت های خود در تغییر افکار این قشر اصرار کنند.

هجری با اشاره به لزوم تفهیم نکات آموزنده به کودکان و نوجوانان در قالب شعر، حکایت، رمان و دیگر قالب های هنری خاطر نشان کرد: باید در بکارگیری هنر در مطبوعات و رسانه ها تلاش کرد و با تصاویر و گرافیک مناسب و طرح مسائل مورد نیاز کودک و نوجوان امروزی در این قشر تاثیر گذاشت.

وی تصریح کرد: اگر مطالب سازنده با محتوای جذاب در نشریات و مطبوعات ویژه کودک و نوجوان مطرح شود، می توان شاهد این مسئله بود که مخاطبان به سمت مطالعه نشریات رغبت کنند.

هجری یکی از دلایل اصلی برای کم مخاطب بودن نشریان و مطبوعات حوزه کودک و نوجوان را دقت نکردن دست اندرکاران در ارائه مطالب عنوان کرد و گفت:کودک و نوجوان دوست دارد در نشریات ادبیاتی متفاوت از مدرسه و نظام آموزش و پرورش را همراه با یک نوع آرامش شاهد باشد و متاسفانه این مسئله در نشریات و مطبوعات مورد بررسی قرار نمی گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.